Osprzęt jachtowy

FLEXITEEK

Szwedzki producent pokładów i powierzchni ze „sztucznego teaku” . Pomysłodawca i pionier sztucznych pokładów. Syntetyczny materiał stworzony na bazie polichlorku vinylu do złudzenia przypomina naturalne drewno teak`owe. Posiada te same właściwości przeciw ślizgowe jednak w przeciwieństwie do naturalnego drewna nie wymaga konserwacji. Obecnie stosowany jest materiał drugiej generacji (2G), który jest o 35% lżejszy od pierwowzoru oraz schładza się zdecydowanie szybciej. Pokłady z Flexiteeku coraz mocniej wypierają te z naturalnego drewna, proces będzie narastał m.in. z powodu uszczuplania się naturalnych zasobów teaku.

Flexiteek jest również często stosowany poza rynkiem nautycznym. Ma zastosowanie na pływalniach, saunach, hotelach czy też domowych łazienkach oraz tarasach.

Po więcej informacji zapraszamy na www.flexiteek.pl

Jeżeli są Państwo zainteresowani indywidualną ofertą prosimy o kontakt z flexiteek@sailservice.pl

RONSTAN

Producent bloków oraz kompletnego osprzętu pokładowego. Szeroka gama osprzętu, zarówno do małych jednostek regatowych i turystycznych (produkcja w Australii i Indonezji) jak i do największych jachtów oceanicznych (fabryka w Danii). Wysoka jakość, nowoczesny design bloków oraz wózków są uzupełnione o wyjątkową elastyczność oferty. Oferta Ronstana nie ogranicza się do produktów katalogowych i zawiera praktycznie nieograniczoną gamę produktów typu „custom”, dedykowanych na potrzeby konkretnej jednostki. W odróżnieniu od konkurencji większość produktów „custom” cenowo jest zbliżona do pozycji katalogowych. Wysoka jakość, atrakcyjna cena oraz bardzo indywidualne podejście do potrzeb armatora.

Jeżeli są Państwo zainteresowani indywidualną ofertą prosimy o kontakt z: info@sailservice.pl

ANDERSEN

Duński producent kabestanów ze stali nierdzewnej. Właścicielem marki od 2010 roku jest australijski Ronstan. Kabestany Andersen występują w tak szerokim zakresie wielkości, że mogą być stosowane zarówno na najmniejszych jachtach, jak i na wielkich żaglowcach. Kabestany są dostępne w wersji manualnej oraz z napędem elektrycznym i hydraulicznym. W wersji elektrycznej Andersen oferuje unikalne silniki Compact z przekładnią planetarną pozwalające płynnie regulować prędkość obrotów kabestanu.

Unikalną cechą kabestanów marki Andersen są opatentowane, pionowe żebra (Power Rib), które w połączeniu z gładką polerowaną powierzchnią zapewniają doskonałe trzymanie liny. Zaciśnięta lina sprawnie przesuwa się w pionie i jednocześnie jest mocno trzymana w kierunku naprężenia. Dzięki temu porusza się po bębnie płynnie (bez skoków), powierzchnia bębna nie zużywa się a liny dłużej zachowują swe właściwości.

Jeżeli są Państwo zainteresowani indywidualną ofertą prosimy o kontakt z: info@sailservice.pl

SPARCRAFT

Producent masztów i bomów aluminiowych z La Rochelle we Francji. W ofercie znajdują się maszty standardowe, rolowane oraz do katamaranów. Firma produkująca maszty od ponad 50 lat, posiada najdłuższą wannę anodyzacyjną w Europie. Sparcraft ma trzy zakłady produkcyjne potrafiące wyprodukować ponad 4 000 masztów rocznie! Dodatkowo wykonuje takielunki klasyczne oraz prętowe.

Sparcraft projektował i wykonywał maszty oraz takielunki w wersji „custom” m.in. na takie projekty jak CNB 76’ , Farr 106’, Berret 115’.

Standardowe maszty Sparcrafta są dedykowane do jednostek regatowych i turystycznych o długości max. 75’ oraz katamaranów max 80’.

Jeżeli są Państwo zainteresowani indywidualną ofertą prosimy o kontakt z: info@sailservice.pl

FACNOR

Producent systemów rolowania żagli rodem z Francji. Facnor od ponad 35 lat produkuje systemy rolowania żagli przednich – rolery ze sztywnym sztagiem. Na przestrzeni lat firma wprowadzała nowe produkty i rozwiązania, a same rolery ewoluują i zmieniają się zmierzając do perfekcji.

W 1998 roku Facnor zaprezentował Światu swój nowy, jak się potem okazało flagowy, produkt czyli roler na linę obiegową (bez końca). Rolery te dedykowane były do żagli lekkowiatrowych. Z biegiem lat produkt był modyfikowany, ulepszany aż osiągnął swój obecny wygląd i jakość – bęben z włókna węglowego wyposażony w unikalny system „Stop&Go” zapobiegający niekontrolowanemu zwijaniu lub rozwijaniu się żagla.

80% francuskich producentów jachtów wybiera produkty Facnora.

Jeżeli są Państwo zainteresowani indywidualną ofertą prosimy o kontakt z: info@sailservice.pl

GORI

Producent prawdopodobnie najlepszych śrub składanych na Świecie. Gori posiada czterdziestoletnie doświadczenie w produkcji śrub. W ofercie śruby dwu i trzypłatowe oraz śruby do jachtów regatowych (80% jachtów startujących w Volvo Ocean Race wyposażonych jest zawsze w regatowe śruby Gori). Gori blisko współpracuje z konstruktorami oraz samymi stoczniami na całym Świecie. Praktycznie każdy jacht w połączeniu z dowolnym silnikiem może być wyposażony w dobraną przez specjalny program śrubę.

Jeżeli są Państwo zainteresowani indywidualną ofertą prosimy o kontakt z: info@sailservice.pl

LANCELIN

Corderie LANCELIN to istniejąca od ponad wieku, prężnie działająca firma łącząca w sobie tradycje, rzemiosło oraz najnowsze technologie. Nowoczesne materiały, unikatowe rodzaje splotów, połączenia włókien o różnych właściwościach, to tylko niektóre z wielu zabiegów produkcji świadczących o najwyższej jakości, wiedzy i pasji producenta.
Co roku opracowują ponad 200 nowych produktów pod specjalne wymagania klientów, a oprócz tego w standardowej ofercie znajdziemy super-wytrzymałe liny regatowe, niezawodne liny wyprawowe, zwykłe liny turystyczne, klasyczne liny skręcane, liny do prac żaglomistrzowskich i bosmańskich oraz wiele, wiele innych.
Liny Lancelin można dostać od ręki w naszym sklepie „Wind” w popularnych kolorach i średnicach. Jeżeli są Państwo zainteresowani indywidualną ofertą (większe ilości, niestandardowe kolory) prosimy o kontakt: info@sailservice.pl

Równolegle do naszych flagowych marek zapewniamy dostęp do praktycznie nieograniczonej oferty materiałów do budowy jachtu.
Luki, sklejki, stery strumieniowe, odsalarki ale także kuchenki, lodówki, pompy czyli wszystko co niezbędne żeby wyposażyć nowoczesną jednostkę.
Nie znajdziecie u nas jedynie silników… ponieważ jesteśmy zbyt mocno związani z żaglami 😉